Berbuka Puasa ♥

Assalammualaikum !

Ehem ehem . Harap semua sihat - sihat ya ? Saya sihat ja sekarang tapi asyik dok bersin taktaw lah kot - kot bilik ni banyak habuk kot kan . Haha ! Okay takmau merapu mereben sangat sebab sangat payah lah orang kata hat tu tak kena hat ni tak kena kan kan ? Sekarang dok rasa macam nak dok diam - diam takmau nak banyak bunyi sangat kan . Orang cakap kita cakap mau kalau orang ajak keluar kita keluar takmau nak paksa - paksa orang sat g orang tak suka plak kan . Okay dah merapu . 

Oh sebenarnya ni cerita kemarin tapi semalam tak sempat nak menaip sebab dok sibuk bergaduh bagai kan kan ? Banyak sangat lah benda jadi semalam . Aku nak okay dia pulak buat prangai kan jadi malas lah nak menaip pon rasa macam takdak mood jadi hari ni lah menaipnyaa . Oh tapi rasa macam tiap kali gaduh jaa macam bertambah ja sayang kat dia . Macam bila gaduh jaa rasa macam dia ambik berat pasal aku . Ntah lah mungkin lah dia nak ambik hati balik ka nak pujuk ka kan tapi aku suka suasana lepas bergaduh macam sweet jaaa tapi aku tak suka bergaduh . K penat macam seyy dan akhirnyaa aku lena puas hati senang k . Haha ! Okay dah dah aku sayang dia k macamana pon jadi .

Okay okay tujuan yaa nak cerita yang kemarin berbuka puasa dengan dia . Ehee macam seronok jaa sebab mak ayah dia dengan mak ayah aku taw k yang kami berbuka sekali . Eheee suka yaa amat k k . Lagi satu suka sangat bila ntah macamana ayah dia boleh taw nama aku . Dia pun pening sebab dia kata dia tak pernah nak sebut nama aku kalau papa pon dia banyak qenyeh ja dari cakap tapi suka k suka bila ayah dia kata ' nak keluar dengan fatihah la tu ' . Bhahaha !

Okay chill chill . Ehem . Oh kami buat kerja gila lagi k dan kami memang suka buat kerja gila bersama - sama . Kami p Aneka , Cmart dan Yawata dalam masa sejam k gila kan kan ? Biasalah nak bagi sedondon baju raya p cari baju melayu dia satu Jitra tak jumpa k sedih yaa amat . Oh lagi satu kami suka perabih minyak moto kami bersama - sama . Bla bla bla bajet kaya nak boh minyak moto tetiap hari . K kami gila kes tu kami bercinta doduaa kami . Ehem ni raya pertama kami sebab tu jadi macam qencak sikit .

Lepastu bla bla bla taktaw nakpi mana dah k bosan bosan bosan lepastu p KFC . Ehee memang dari tengahari dok rasa macam lapar KFC . Order order order lepastu tunggu sampai sejuk ayam tu baru buka puasa jadi ayam tu rasa macam tak brapa tak sedap . Moralnyaa jangan order KFC awal 30 minit dari waktu berbuka puasa . Haha ! Yang paling tak boleh nak lupa bila tengok muka mata dia merah makan ayam KFC yang Flaming tu sebab pedas tambah plak dengan sos thai . K memang lawak aaa . Haha ! Kesian pon ada tapi biasa lah saya memang gelak jaa kat dia . 


Tadaaaa kami makan sikit jaaa . Ehee cukup lah sebab kami doduaa perot kecik konet jaa .

Offline facebook dengan twitter sampai raya k ? Janji dengan diri sebab kebelakangan ni asyik gaduh sebab salah faham jaa . Sayang hubungan dengan dia lebih dari twitter facebook bagai . Haa tengok lah boleh pakai ka dak janji ni . Eheee . Papa pon nak ciwi nak ciwi yang dia sangat sweet sejak - sejak laa ni macam kilang gula k taw dak dak ? Ehem ehem .

Tak pernah nak lupa awak . Rindu awak .
Kbye