10 Ogos 2012

Assalammualaikum !

Hai hai semua . Semua sihat ? Hee bajet macam ramai jaa kan yang usha blog aku ni . Bla bla . Tak kesah lah macamana pon asalkan aku bahgia ya dak ? Aku sihat walafiat ni haa . Tak sabaq nak raya ni . Lagi 9 hari jaa . Hikhok . Aktiviti wajib lah kan main mercun . Eh dak dak tipu jaaa . Main bunga api haa . Comel dak umur 18 tahun dah tapi dok main bunga api lagi tapi okay lah dari akak yang dah umur 26 tapi dok main bunga api lagi haa . Haha ! Saja syok k . Hilang tekanan . Bla bla .

Takdak apa sangat nak update hari ni tapi terhegeh jugak nak update haa sebab selalu kan on9 guna hp jaa ha tak boleh nak update blog . Ni dah alang - alang on9 guna lappy kita pon terhegeh lah kan nak update blog ha . Cerita ja lah apa yang ada dalam pala hotak haa . Lagipun bf tak text sebab p semayang jumaat haa jadi memang takdak kerja la kan . Haha !

Haa hari Isnin ni ada ujian plak lebih kurang macam trial STPM lah kan . Haa seteresss oh sebab macam banyak jaa kan yang masuk . Macam nak kena baca semuaa . Aaa penat oh . Kemarin Sir ada bagitaw kata STPM Penggal 1 mula 26 Nov bermakna lambat sebulan dari yang kami jangka . Macam pelik kan . Sebab ikut sukatan kami exam 5 Nov . Aa tapi takpa lah lagi lewat lagi baguih sebab ada banyak masa sikit nak study ya dak ? Tapi sedih aa sebab orang lain cuti 2 bulan kami cuti sebulan jaa haa . Sobs sobs . 

Okay dah malas dah nak menaip macam - macam haaa . Ni nak share gambar bf kita yang tersayang ni sebab bukan senang k nak dapat gambar dia haa . Penat oh main ' aci ligan ' dengan dia kemaren . Haha ! Takpa janji dapat jugak haa gambar dia tak lah kempunan kan kan . Bla bla . Oh nak ciwi yang dia beli cincin kemaren . Hikhok . Suka k suka . Kat cincin ni ada ukir nama dia k . S H A F I Q . Hewhew saya pakai sedia sedia k kat jari manis saya ni . Tak buang dah k . Sampai kahwin nanti tukar dengan emas plak yaa .


Aa rambut baru dia k . Baru jaa 2 hari rambut dia macam ni . Haha ! Handsome dak ? Aa bagi saya handsome k dan saya memang suka sangat - sangat lah .


Nampak dak keihklasan muka dia di situ ? Oh my oh my memang terpegun k tengok gambar ni . Suka sangat k macam handsome sangat jaa . Haha ! K k puji bf sendiri . 

Kbye