Kegedikkan Mengarang

Assalammualaikum.

Mohon ampun kerana post sebelum ni agak keterlaluan oleh kerana masalah keluarga yang melanda diri ini . Almaklum la darah tengah manis kan . Okay sekarang jam 12.15 tengah malam dan saya masih tidak dapat menidurkan diri mungkin oleh kerana malam-malam sebelum ini yang saya lalui dengan buku-buku dan tidak dapat tidur dengan tenang . Oleh kerana saya sedang FINAL EXAM okayy . Selesai sudah 2 paper yang sangat menggerunkan dan sekarang ni gap 6 hari sampai Isnin depan plak paper math . Alah kacang jaa math tu . Puii angkuhnyaa hang fat oi . Okay dak lawak ja . 4 more papers to go okay . Dan banyak sangat benda nak kena hapai . Dan 2 paper yang dah saya lalu tuu sangat saya tak boleh jawab dan saya dapat taw saya dah hilang banyak markah dan saya sangat sedih rasa nak nangis . Tapi saya kena terus berpura-pura boleh jawab di hadapan mak ayah sebab takot depa risau dengan pencapaian saya * menangis kesepian * . Okay yaa yaa sekarang ni sangat pokai sampai sekupang pon takdak dalam poket sampai nak keluaq mana pon malaih pasai satu takdak duet satu g lani asyik hujan jaa jadi sebagai penunggang motosikal wajarlah saya berada di rumah . Oh yaa kalau tak salah saya dapat info kata dah banjir kat Jitra ni . Apakah maknanya ? Mungkinkah peristiwa lama akan berulang kembali dan mencetus fenomena di Jitra ni . Sekarang tengah rindu Shafiq sebab dia suka buat kelaku natang dia pastu kalau aku layan kelaku natang dia tu maka akan jadi lah kelaku natang aku dan akan bergabung kelaku natang kami dan seterusnyaaa . Okay sekarang tengah dengaq lagu Paramore sebab wanda kata aku tak hardcore sebab tak dengaq lagu Paramore . Masalah dia aku layan 2 ja lagu Paramore tu . Sebab aku muka ganas hati cute . Tak suka lagu jeneh rentak laju-laju pastu kuat-kuat jerit tapi ikut jugak la kalau makna lagu tu best makan aku akan layan jugak . Depends . Masalah sekarang ni aku taktaw nak taip apa dan aku rasa banyak merapu mereben dah ni dalam post ni tapi biaq la bukan ada orang baca pon . Erm . Dah habeh natang mereben .

Bye lena * krohh krohh *