Happy Birthday Cinta ♥

Assalammualaikum !

Hai semua . Lamanya tak mengarut dekat sini . Rindunyaaa kat blog ni . Rindunya nak merepek mereben kat sini . Hehe ! Gegey ya dak ? Tapi memang lama dah dok nak karang blog tapi tak berkesempatan . Al maklum lah asyik on9 twitter bagai semua guna handphone jaa . Tapi harap semua sihat - sihat nah . Ada yang rindu saya dak ? Saya pun rindu . Eh eh bajet diva sangat . Haha ! Saya sihat Alhamdulillah makin gemok dah lani yaaa .

Okay berbalik kepada tajuk . Oh okay hari ni 14hb Oct 2012 bersamaan birthday Mohamad Shafiq bin Ahmad Shahar yang ke 18 tahun . Dia lahir lambat kan kan . Haha ! Okay semalam pukul 12 dia pun call ah saya guna maxis k sebab celcom kami tak dapat yang call free tu . Phewww . Takpa lah takpa lah cakap sampai saya terlena tapi dia saya taktaw lah lena ka dak . Sayang dia sangat . Bangun pagi macam biasa ah mesti cari handphone dulu lah kan . Haha ! Oh haa kemaren kami dating . Biasa ah dah macam tiap - tiap minggu mesti dating . Eh eh bukan tiap hari ka dating ? Alaa k taktaw ah selalu jumpa sat ja ni jumpa lama sikit . P tengok wayang filem Ngorat . Ehehehe nak tengok cerita tu dari hari Jumaat minggu lepas lagi tapi tak ada jadi tunda minggu ni . Pulun nak tengok jugak sebab ada Aaron dengan Erra ja . Ntah ah tapi memang suka sangat tengok cerita yang Erra berlakon . Hihi sebab dia segak mungkin . Yang sebenarnyaaa kan sejak 2 3 hari ni kami asyik gaduh jaa macam ada ja yang tak kena k . Asyik salah paham asyik tak belaga angin ja tapi masing - masing kan ego ya rabbi tu yang jadi sampai macam ni k . Hm tapi macamana pon kalau kami jumpa memang nampak macam sweet couple sangat ah kan sedangkan tuhan saja yang taw . Haha ! Tapi macamana tetap sayang jugak kat dia . Ego kalah k dengan si budak Shafiq ni . Err malu tapi ' kata sayang kan kan ' . Dia suka guna ayat ni k . Hm hm haa kan birthday dia kan jadi saya pon bagi ah hadiah kan . Teng teng teng . Saya buat cup cakes kat dia . Phewww first time k . Masa hari saya buat tu kan masa mula - mula cake tu tak jadi k k k . Saya menyebai qeyau pusing satu rumah . Tak jadi pun sebab saya boh dalam cup banyak sangat jadi dia naik banyak jadi meleleh jadi tak elok tapi sedap . Wowoottt . Lepastu dah tenang sikit buat untuk kali yang kedua dan jadi elok . Phewittt sukanyaaa . Lepastu klimak masa boh aising . Buat corak yang tak comel tapi boleh lah kan . Lagipun masa dah tak cukup k sebab masa tu dah pukul 4.30 nak bagi pukul 6 jadi buat corak pun kalut - kalut nasib lah mak mertua suka dan pak mertua dan boyfriend pun suka . Eh eh tapi macam lawak lah masa nak bagi tu kan macam malu pon ada sebab saya bagi cup cakes tu hari Jumaat maknanya awal 2 hari . Kahkah . Masa dia bukak hadiah tu saya pon pulun ah tengok muka dia dan dia senyum dan dia nampak macam terharu jaaa . Ehehehehehe . Suka sangat k bila kita boleh buat orang bahgia dengan kita . Phewww . Tapi yang penting comel dan sedap dan dia suka . 


Comot macam orang yang buat jugak ? Haha !


Birthday boy paling musyuk yang paling saya sayang .

Apa pun yang jadi kita dah janji nak hidup sama - sama kan ? 
Iloveyou :')
Kbye