Lelaki

Assalammualaikum . Salam sejahtera .

Post kali ni mungkin sesuatu yang datang dari lubuk hati . Okay mengarang bertemankan air mata dan cahaya lampu yang samar - samar berserta lagu Shadow by Sam Tsui . Jam menunjukkan jam 2:21 pagi . Harini 3hb 8 well i dont consider it tomorrow until I sleep and wake up . Tajuk yang diberi ialah lelaki . Kenapa lelaki selalu sakitkan hati wanita ? Kenapa walaupun wanita dah bagi segala yang termampu tapi tetap tak cukup ? Salah wanita ka ?

Aku rindu dia . Lelaki yang aku dah kenai selama setahun 3 bulan . Mungkin lebih . Aku kongsi hampir segalanya dengan dia . Kalau dia ambil berat . Dia akan ingat setiap butiran dalam hidup aku sebab dia seolah - olah diari bergerak aku yang aku cerita segalanya . Bagi aku dia lelaki yang terlalu aku sayang . Lelaki yang aku curahkan sepenuh perhatian . Yang aku beri segala kasih sayang aku . Tapi kenapa tetap dia tak nampak ? Kenapa dia tak percaya kan aku sedangkan aku terlalu percayakan dia ? Aku serahkan hati jiwa aku kat dia . Apa yang buat aku yakin dengan dia pon aku taktaw . Aku cuma yakin dan takmau berpisah dengan dia . Bagi aku dia lain . Sayang aku kat dia lain . Bukan sayang yang sat . Aku nak selamanya . Tapi kenapa dia tak nampak ? Tak cukupkah aku sorang ?

Awak . Awak lelaki saya . Awak lelaki yang saya pilih dalam hidup saya . Awak lelaki yang saya nampak dalam masa depan saya .Ayah kepada anak - anak kita . Bukan itu ka yang kita sama - sama nak ? Yang kita sama - sama selalu impikan . Awak cakap saya satu - satunya perempuan yang akan awak kahwin . Saya ingat lagi . Saya ingat setiap apa yang awak cakap . Dari dulu sampai sekarang . Sebab awak lelaki saya . Saya sayangkan awak . Saya pelengkap tulang rusuk awak . Tu yang awak cakap dulu . Awak yang kata . Awak ingat kan ?

Mohammad Shafiq bin Ahmad Shahar . Tak cukupkah saya seorang dalam hidup awak ? Kalau saya kurang , awak lengkapkan saya . Kalau awak kurang , saya lengkapkan awak . Sebelum saya nak serius dengan awak dulu . Saya dah bagitaw semua kekurangan saya . Saya nak awak terima saya . Buruk baik saya , luar dalam saya . Saya nak awak terima saya bukan sebab apa yang saya sekarang saja . Tapi apa yang saya akan datang dan dulu jugak . Apa yang akan datang mungkin elok atau baik . Tapi segala yang buruk di masa lalu saya pon saya nak awak taw dan terima sebab saya taknak nanti bila kita dah sangat serius awak menyesal dengan saya . Itu saja .

Awak . Saya terlalu bahgia bila dengan awak . Awak . Awak segalanya . Awak sebab saya berjaga sampai tengah malam semata - mata sebab tunggu awak balik lepak dengan kawan - kawan . Semata - mata sebab nak taw awak selamat sampai rumah . Awak sebab saya senyum sorang - sorang setiap kali dapat text dari awak . Awak sebab saya travel 100km sorang diri semata - mata sebab nak masa 2 3 jam lebih dengan awak . Awak takkan taw apa yang saya sanggup buat untuk awak . Kalau awak nak kata " semoga fat bahgia dengan dia " . Awak salah sebab saya hanya bahgia dengan awak .

Saya melalut banyak entry kali ni . Jadi tolong bunuh saya . Tapi sayang saya tak tipu . Saya cintakan Shafiq saya . Doakan jodoh kami panjang . Amin .