12 Ogos 2013

Assalammualaikum !


Haii semuaaaa . Malam ni saya acah acah jaa nak meng - update blog ini . Ehiii . Saya sangat lah bahgia . Oh myyyyyyy . Saya sangat tak boleh nak lelap mata pada ketika ini sebab tiap kali mesti terbayang muka dia , terngiang suara dia . Okay kerap sangat keluaq dengan dia dari hari raya keberapa ntah laaa . Oh oh selamat hari raya walaupun harini dah hari raya ke 5 dah pon . Okay lupa nak update bog sebenarnyaaa . Family potrait pon baru jaa import masuk laptop ni haaa . Okay bukan nak kata la tapi dia sekarang ni dah lain . Dan saya suka sangat kelainan dia tu . Kelaku dia dah lain da semakin hari semakin comeyy sangat . Aaaaaa kadang - kadang geram pon ada dengan kelaku dia yang suka merengek manja tapi dia cakap dia manja dengan saya jaaaaa macam lagu tu " aku punya manja kau saja boleh rasa " kan kan . Jadi nak marah pon tak boleh sebab suka dia macam tu . Dia semakin sweet sekarang , pandai ambik hati , suka ambik gambar urmmm apa lagi eh . Okay sekarang ni ada keta kancil kiut miut kat rumah saya . Milik akak saya yang stay kat Johor jadi p mana - mana dah jarang menarik . Suka naik kereta sebab ehemmmmmm tak kena panas . Haha . Okay rindu nak menarik dengan dia . Tapi lani dia pon dah pandai bawak keta jadi dah boleh harap kat dia walupun dia takdak lesen lagi . Okay dah malas nak taip banyak sangat . Nak bagi gambaq sikit untuk tatapan . Sebab nakpi tengok cerita apa taktaw best laa plak .


My one and only love 

Acah acah candid . Le sisters and brother


Family potrait 2013


Abang dan kak ipar serta anak buah ucu tersayang

Itu saja . Jumpa lagi dan selamat hari raya .