Ehhhhhhhh

Holaaa holaaa kopi kamolaaa lalalalala . Assalammualaikum semua selamat sejahtera yaa .

Like seriouslyyy tensionnyaaa sem 2 ni like hell lah kan . Payah ya rabbi lahaii semua subjek macam mintak kaki ja . dengan assignment yang ntah apa lah kan . Dengan test yang result macama cibai sangat . Kenapakah letihnyaaa sangat study sem 2 ni . Okay sabaq fat sabaq banyak - banyak . Semua ni untuk masa depan hg jugak fat . Hg kena study kuat sebab hg nak kerja besaq , gaji besaq , beli rumah besaq , bawak keta besaq ya dak ? Okay semua nak yg besaq - besaq tapi insyAllah suami saya nanti kecik jaa comey gitu .

Okay seperkara lagi urmm untuk pengetahuan umum saya sudah tidak aktif di mana mana laman sosial antaranyaa twitter dan facebook . Instagram saya masih meng scroll kadang - kadang . Wechat serta seangkatan dengannya juga saya sudah meng delete app dari hp saya . Semak paa dah nak men semua benda tu . Dah cukup besaq kot , dah cukup lama dah men benda tu . Ehheeee . Bagi org len men plak lah .

Okay byee tu jaa kot yang rasa nak taip pon . Ehhhh nak update gambaq marka laa rasa mcm dia handsome sangat la plak . Ehhh k dia memang handsome . K puji sangat . Sayang marka sendat - sendat .


.Hai saya lelaki paling comey dan handsome dalam dunia dan saya sayang Nur Fatihah saya sorang saja .


Saya rasa saya kacak dan bergaya . Anda bagaimana ?


Okay masa ni mata dia tengok saya sebab saya yang ambik gambaq ni dan dia memang suka buat kelaku malu malu kucing masa nak ambik gambaq . 

Sayang . I love you till the end .